Myyntiehdot ja tietoturva

Myyntiehdot

Kuluttajan velvollisuus on maksaa tavaran tai palvelun hinta kokonaan ja sovittuna aikana.
Myyjän velvollisuus on toimittaa sovitunlainen tuote sovittuna aikana ja sovittuun hintaan.

Kauppa on sopimus

Kun ostat tavaran tai palvelun, tämä tarkoittaa sopimuksen tekemistä. Kaupan molempien osapuolten on pidettävä kiinni sopimuksesta eikä kumpikaan voi sitä yksin muuttaa. Kauppaa ei siis enää voi peruuttaa vaikka tulisikin katumapäälle. Virheettömän tavaran voi palauttaa vain, jos myyjä suostuu siihen. Monet yritykset antavat tuotteilleen vaihto- ja/tai palautusoikeuden. Se on liikkeiden vapaaehtoista asiakaspalvelua ja liike itse voi määritellä palautusehdot.

Tietoturva

 

Rekisteriasioista vastaava yhteyshenkilö

Kari Kuismanen

Rekisterin nimi

Hifiklinikan  asiakasrekisteri

Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus

Rekisteriä käytetään ainoastaan Hifiklinikan ja asiakkaan väliseen asiakassuhteen ylläpitoon.

Rekisterin tietosisältö

Asiakkaan perustiedot: asiakasnumero, sukunimi, etunimi, postiosoite, postinumero, postitoimipaikka, puhelinnumero, matkapuhelinnumero, sähköpostiosoite, tilaushistoria ja toimituksen seurantatiedot.

Säännönmukaiset tietolähteet

Sähköpostiosoite tallennetaan asiakkaan laskutuksen yhteydessä. Muut tiedot tallentuvat asiakkaan tehdessä ostoksia verkkokaupassa.

Säännönmukaiset tietojen luovutukset ja tietojen siirto EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle

Rekisterin ylläpitäjä ei luovuta tietoja ulkopuolisille tahoille.

Rekisterin suojauksen periaatteet

Rekisterinpitäjän tietojärjestelmä sekä tiedostot on suojattu normaalisti käytössä olevilla teknisillä suojausmenetelmillä. Rekisterin käyttöoikeus edellyttää henkilökohtaista käyttäjätunnusta ja salasanaa, jotka myönnetään vain rekisterinpitäjän henkilökuntaan kuuluvalle, jonka asemaan ja tehtäviin mainittu käyttöoikeus liittyy.