Myyntiehdot ja tietoturva
Myyntiehdot
Kuluttajan velvollisuus on maksaa tavaran tai palvelun hinta kokonaan ja sovittuna aikana.
Myyjän velvollisuus on toimittaa sovitunlainen tuote sovittuna aikana ja sovittuun hintaan.
Kauppa on sopimus
Kun ostat tavaran tai palvelun, tämä tarkoittaa sopimuksen tekemistä. Kaupan molempien osapuolten on pidettävä kiinni sopimuksesta eikä kumpikaan voi sitä yksin muuttaa. Kauppaa ei siis enää voi peruuttaa vaikka tulisikin katumapäälle. Virheettömän tavaran voi palauttaa vain, jos myyjä suostuu siihen. Monet yritykset antavat tuotteilleen vaihto- ja/tai palautusoikeuden. Se on liikkeiden vapaaehtoista asiakaspalvelua ja liike itse voi määritellä palautusehdot.
Tietoturva
Rekisteriasioista vastaava yhteyshenkilö
Kari Kuismanen
Rekisterin nimi
Hifiklinikan asiakasrekisteri
Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus
Rekisteriä käytetään ainoastaan Hifiklinikan ja asiakkaan väliseen asiakassuhteen ylläpitoon.
Rekisterin tietosisältö
Asiakkaan perustiedot: asiakasnumero, sukunimi, etunimi, postiosoite, postinumero, postitoimipaikka, puhelinnumero, matkapuhelinnumero, sähköpostiosoite, tilaushistoria ja toimituksen seurantatiedot.
Säännönmukaiset tietolähteet
Sähköpostiosoite tallennetaan asiakkaan laskutuksen yhteydessä. Muut tiedot tallentuvat asiakkaan tehdessä ostoksia verkkokaupassa.
Säännönmukaiset tietojen luovutukset ja tietojen siirto EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle
Rekisterin ylläpitäjä ei luovuta tietoja ulkopuolisille tahoille.
Rekisterin suojauksen periaatteet
Rekisterinpitäjän tietojärjestelmä sekä tiedostot on suojattu normaalisti käytössä olevilla teknisillä suojausmenetelmillä. Rekisterin käyttöoikeus edellyttää henkilökohtaista käyttäjätunnusta ja salasanaa, jotka myönnetään vain rekisterinpitäjän henkilökuntaan kuuluvalle, jonka asemaan ja tehtäviin mainittu käyttöoikeus liittyy.